Sudbina „Zastavine“ fabrike kamiona i dalje je neizvesna, jer je „Iveko“ odustao od strateškog partnerstva, a druga inostrana firma još nije pronađena. Dok se taj problem ne reši, „Kamioni“ će održavati minimalnu proizvodnju - uz pomoć državnih subvencija. Prema rečima Đorđa Nestorovića, direktora fabrike „Zastava kamioni“, glavni pregovarač sa potencijalnim strateškim partnerom je Ministarstvo ekonomije i oni su zainteresovani za nastavak proizvodnje lakih komercijalnih vozila. Zbog toga i postoji nada da će se naći odgovarajući partner. Do tada će se proizvodnja održavati prema mogućnostima i tražnji na tržištu, a postoje kapaciteti i da se određeni programi razvijaju, kao što je to nedavno bilo sa proizvodnjom novog lakog vojnog terenskog vozila. Zbog svih tih prednosti ove firme, postoji i nada da će se naći odgovarajući partner. Najlogičnije je bilo da se uđe u aranžman sa italijanskim „Ivekom“, ali su oni, kao i većina svetskih proizvođača kamiona, u krizi. Verujem da je, zbog toga, moguće tražiti partnera koji nije „čist kamiondžija“, ali je važno zadržati postojeći program.
Sudbina „Zastavine“ fabrike kamiona i dalje je neizvesna, jer je „Iveko“ odustao od strateškog partnerstva, a druga inostrana firma još nije pronađena.
Dok se taj problem ne reši, „Kamioni“ će održavati minimalnu proizvodnju - uz pomoć državnih subvencija.
Prema rečima Đorđa Nestorovića, direktora fabrike „Zastava kamioni“, glavni pregovarač sa potencijalnim strateškim partnerom je Ministarstvo ekonomije i oni su zainteresovani za nastavak proizvodnje lakih komercijalnih vozila. Zbog toga i postoji nada da će se naći odgovarajući partner. Do tada će se proizvodnja održavati prema mogućnostima i tražnji na tržištu, a postoje kapaciteti i da se određeni programi razvijaju, kao što je to nedavno bilo sa proizvodnjom novog lakog vojnog terenskog vozila.
- Zbog svih tih prednosti ove firme, postoji i nada da će se naći odgovarajući partner - kaže Nestorović.
- Najlogičnije je bilo da se uđe u aranžman sa italijanskim „Ivekom“, ali su oni, kao i većina svetskih proizvođača kamiona, u krizi. Verujem da je, zbog toga, moguće tražiti partnera koji nije „čist kamiondžija“, ali je važno zadržati postojeći program.