"Kamioni" koče bez partnera

Bez autora
Jul 13 2010

Sudbina „Zastavine“ fabrike kamiona i dalje je neizvesna, jer je „Iveko“ odustao od strateškog partnerstva, a druga inostrana firma još nije pronađena. Dok se taj problem ne reši, „Kamioni“ će održavati minimalnu proizvodnju - uz pomoć državnih subvencija. Prema rečima Đorđa Nestorovića, direktora fabrike „Zastava kamioni“, glavni pregovarač sa potencijalnim strateškim partnerom je Ministarstvo ekonomije i oni su zainteresovani za nastavak proizvodnje lakih komercijalnih vozila. Zbog toga i postoji nada da će se naći odgovarajući partner. Do tada će se proizvodnja održavati prema mogućnostima i tražnji na tržištu, a postoje kapaciteti i da se određeni programi razvijaju, kao što je to nedavno bilo sa proizvodnjom novog lakog vojnog terenskog vozila. Zbog svih tih prednosti ove firme, postoji i nada da će se naći odgovarajući partner. Najlogičnije je bilo da se uđe u aranžman sa italijanskim „Ivekom“, ali su oni, kao i većina svetskih proizvođača kamiona, u krizi. Verujem da je, zbog toga, moguće tražiti partnera koji nije „čist kamiondžija“, ali je važno zadržati postojeći program.

Sudbina „Zastavine“ fabrike kamiona i dalje je neizvesna, jer je „Iveko“ odustao od strateškog partnerstva, a druga inostrana firma još nije pronađena.

Dok se taj problem ne reši, „Kamioni“ će održavati minimalnu proizvodnju - uz pomoć državnih subvencija.

Prema rečima Đorđa Nestorovića, direktora fabrike „Zastava kamioni“, glavni pregovarač sa potencijalnim strateškim partnerom je Ministarstvo ekonomije i oni su zainteresovani za nastavak proizvodnje lakih komercijalnih vozila. Zbog toga i postoji nada da će se naći odgovarajući partner. Do tada će se proizvodnja održavati prema mogućnostima i tražnji na tržištu, a postoje kapaciteti i da se određeni programi razvijaju, kao što je to nedavno bilo sa proizvodnjom novog lakog vojnog terenskog vozila.

- Zbog svih tih prednosti ove firme, postoji i nada da će se naći odgovarajući partner - kaže Nestorović.

- Najlogičnije je bilo da se uđe u aranžman sa italijanskim „Ivekom“, ali su oni, kao i većina svetskih proizvođača kamiona, u krizi. Verujem da je, zbog toga, moguće tražiti partnera koji nije „čist kamiondžija“, ali je važno zadržati postojeći program.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik